SOCIALE MEDIER

 

Op mod 3 mio. danskere har en Facebook-profil, hvor de ofte flere gange dagligt kommunikerer med deres venner og finder inspiration til deres næste køb, næste kulturelle oplevelse, 'liker' sager, kunstnere eller virksomheder, de ønsker at støtte, deltager i konkurrencer og meget andet.

Op mod en million erhvervsaktive danskere, virksomheder og organisationer har en profil på Linkedin. Her sælges der produkter, markedsføres, netværk'es og rekrutteres i stor stil hver eneste dag.

Sociale medier er i dag ikke til at komme udenom og kan hjælpe dig til direkte salg, markedsføring, branding, nye fans eller løbende opbygning af et image. De sociale medier giver dig direkte adgang til potentielt tusindvis af danskere, udenom journalister eller avisernes annoncesælgere.

Det er dog vigtigt at kende spillereglerne på de sociale medier og eksempelvis vide, hvornår en Linkedin-strategi vil være bedre end en Facebook-strategi, eller om det mest effektive vil være, at lade dem supplere hinanden.

BRUG FACEBOOK OG LINKEDIN PROFESSIONELT

Jeg har et indgående kendskab til sociale medier som Facebook og Linkedin og var bl.a. kommunikationsarsvarlig på DR's nye satsning danskkulturarv.dk, der i høj grad har trukket på erfaringer på sociale medier.

Du kan derfor få hjælp til:

- At lave en gennemtænkt strategi for kommunikation via Linkedin og Facebook

- At oprette en side/profil på Linkedin og Facebook

Løbende opdateringer og udvikling

- Vejledning i hvordan du selv vedligeholder dine aktiviteter på sociale medier og gør dem interessant for din målgruppe

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Få hjælp til...

 

 Hjemmesider

 

 Nyhedsbreve

 

 PR

 

 Artikler & blade

 

 Sociale Medier

 

 Rådgivning

 

 

Kontakt mig for en snak om dine muligheder på de sociale medier.